همه چیز درباره گروگان گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در خراسان رضوی طی روز‌های آینده بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلی‌متر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین وضعیت مدیرکل معزول ارشاد گیلان اعلام شد

  • کد خبر: ۱۹۳۴۰۱
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
آخرین وضعیت مدیرکل معزول ارشاد گیلان اعلام شد
اخیراً ادعا‌هایی مبنی بر اعطای پست مدیریتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رضا ثقتی، مدیرکل معزول ارشاد استان گیلان مطرح شده است؛ در پیگیری ها آخرین وضعیت وی مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اخیراً در فضای مجازی ادعا‌هایی مبنی بر اعطای پست مدیریتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رضا ثقتی، مدیرکل معزول ارشاد استان گیلان مطرح شده است.

این ادعا از سوی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکذیب شد، با این حال برخی کاربران فضای مدارکی از فعالیت مدیرکل سابق ارشاد گیلان در وزارت فرهنگ منتشر کرده‌اند که صحت آن تاکنون تأیید نشده است.

اما پیگیری‌ها حاکی از این است که برای "رضا ثقتی؛ مدیرکل معزول ارشاد استان گیلان، پرونده قضایی تشکیل شده و در حال رسیدگی در دادگاه است.

یک مقام آگاه در این باره گفت: پرونده رضا ثقتی؛ مدیرکل معزول ارشاد استان گیلان همچنان در دادگاه کیفری یک استان در حال رسیدگی است و موضوع منع تعقیب وی، کذب محض است.

رضا ثقتی خرداد ماه امسال و پس از انتشار فیلم غیراخلاقی از وی با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکلی ارشاد استان گیلان معزول شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->